Condiții de returnare a produselor achiziționate de la Ergonomice.ro
Vă rugăm nu lipiți etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului.
1. Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului.
Dacă produsul returnat este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și după caz cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma plătită de client. Dacă ambalajul este deteriorat clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului și i se va opri o taxă administrativă pentru aducerea produsului la starea inițială de până la maxim 50% din valoarea produsului.
Nu se acceptă pentru returnare următoarele categorii de produse:
- Produsele care prezintă modificări fizice, tăieturi, rupturi, arsuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. și nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
- Produsele incomplete, care în urmă deschiderii ambalajului original nu au corespuns descrierii din punct de vedere tehnic.
Coletele se trimit la adresa: Iași, sat Valea Adâncă, Comuna Miroslava, str. Parcului, nr. 26.
MARSUPIU S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în termen de 14 zile de la data denunțării contractului de către client, dar nu înainte de a intra în posesia bunurilor.
Procedura de retragere din contract
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează MARSUPIU S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail, mesaj în pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.
Obligațiile care revin S.C. MARSUPIU S.R.L.
Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, inclusiv costurile livrării (exceptând situația în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleași modalități de plată rezonabil aplicabile (în cazul plății numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator). Îndeplinirea obligației de rambursare se face face în termen de 14 zile de la denunțarea contractului, dar nu înainte de recepționarea produselor.
Obligațiile ce revin consumatorului
Produsele sunt înmânate la MARSUPIU S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
2. Retur de produse
Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional, incomplet sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urmă notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
- Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
- Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus, la punctul 2 (nu și în cazul renunțării la cumpărare - punctul 1) cad în sarcina magazinului nostru.
Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienți sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv în termen de 48 de ore lucrătoare de la primirea produsului.
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice deteriorare a ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.
Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în:
Ordonanța de urgență nr 34 / 2014.
Formular retur
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe site.